tiistai 6. lokakuuta 2015

No HUH HUH!

Mä harrastan teatteria. Sekä lavalla että yleisön puolella. Viime kesä meni lavalla, nyt olen viihtynyt yleisössä. Olimme miehen kanssa viime viikonloppuna nauttimassa kotikaupungin antimista Valkeakosken Kaupunginteatterissa, lauantaina siellä sai ensi-iltansa Pesulan Likat ja sunnuntaiksi meidät houkuteltiin vielä Noora Karman Magic Night-showhun. En nyt ala tähän mitään arvosteluja kirjoittelemaan, totean vain lyhyesti ja ytimekkäästi, että Pesulan Likkoja suosittelen lämpimästi ja Noora Karmalle olisin halunnut välillä todeta, että "No huh, huh! Ootko välillä hiljaa?" (sillä oli tuollanen _hieman_ rasittava hokema läpi koko shown).

Mitäs muuta mulle kuuluu? Nessi on ilmoitettu yli puolen vuoden tauon jälkeen näyttelyihin. Arvaatte varmaan minne? Nähdään siis Messukeskuksessa joulukuussa! Operaatio "kaiva koira esiin karvojen alta" on aloitettu...

Kävin myös eräässä mielenkiintoisessa keskustelussa ja sen pohjalta on asioita pohdittu ja punnittu ja tämä vaikuttaa mahdollisesti trimmauskuvioihin tulevaisuudessa, mutta kerron niistä lisää tuonnempana, ehkä ensi viikolla! :) Mulle tehtiin myös ekaa kertaa elämässä luonnetestin tyyppinen juttu, sepä se vasta jännää olikin! Olen kuulemma terävä ja voimakastahtoinen tyyppi, vähän niin kuin nuo rakastamani terrierit <3 ÄrrrrRRrrrr...

7-veljeksen näyttelijäporukka

Toukolan kylän härkii...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti